duminică, 23 octombrie 2011

Insomnie

Maine e o zi mare si eu nu pot sa dorm. Este ora 2:53 AM iar eu maine trebuie sa ma trezesc devreme sa-mi repet fotosinteza si basmul... Chiar acuma, fara sa vreau ma gandesc la gliceraldehit fosfat si la Imparatul Ros. Ai mei dorm dusi de vreo doua ore, le aud respiratia adanca din camera alaturata.
Deci, ca sa incerc sa adorm recurg la tot felul de metode... citesc pana imi vine somnul, insa asta nu prea merge pentru ca daca e cartea faina imi sare cheful de somn. Dupa ce inchid cartea si sting lumina in cap incep sa-mi vajaie tot felul de idei. Ca sa le ignor incep sa numar oi... pe la 120 ma cam plictisesc si iara ma iau cu probleme. Daca nici cu oile nu merge ma gandesc la ceva frumos, la prietenii mei, la amintirile mele sau la un anume el ...
Daca pana aici nimic nu a mers incep sa filozofez, despre dragoste, divinitate sau viata. Din cand in cand imi mai verific facebook-ul sau imi actualizez statusul. Daca am ajuns pana aici si tot nu dorm, e grav.
Apropo, voi ce faceti cand nu puteti dormi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu